Steun ALS op de weg met de Sinterklaas Chocoladeletters en Speculaaspop actie 2024!
De actie is afgelopen, er kan niet meer worden besteld, we zien je graag volgend jaar weer!
Bianca:
“Kwaliteit van leven is belangrijk, zeker voor de korte tijd die mensen met ALS/PLS/PSMA rest.Afgelopen jaar was de actie opnieuw een groot succes dankzij iedereen die ons een warm hart toedraagt.
We hebben veel nieuwe hulpmiddelen kunnen aanschaffen o.a. de Eloflex, de inklapbare elektrische rolstoel. De Rollz Motion; een combi van handduwrolstoel/rollator. Maar ook Theratrainers Tigo; dé fietstrainer die je thuis lekker in beweging helpt te blijven. Allemaal hulpmiddelen die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar of de WMO (gemeente). Terwijl deze hulpmiddelen zoveel meer kwaliteit van leven geven, helaas vaak voor een korte periode.
Dat maakt ons werk heel dankbaar en mooi om te doen.
Daarom vragen we ook dit jaar weer jullie steun om een bijdrage te leveren aan kwaliteit van leven”.
HELP ONS HELPEN
Stichting ALS op de weg organiseert dit jaar de Sinterklaas Chocoladeletters en Speculaaspop actie.
De chocoladeletters (melk, wit en puur in de letter S) kosten €6,50 en de speculaaspop kost ook €6,50.
We helpen al bijna 15 jaar mensen met ALS met hulpmiddelen die niet worden vergoed door WMO of zorgverzekeraar, maar zo belangrijk zijn voor kwaliteit van leven. Dit is geen luxe maar vaak pure noodzaak! Met deze actie hopen we veel mensen te kunnen helpen.
Doe dus mee met je bedrijf, club, vereniging, familie en/of vrienden!
BESTELLEN
Je kunt bij ons bestellen als particulier en als bedrijf.
Bestellingen kunnen worden gedaan tot en met 1 november 2024, dit in verband met productie en leveren van de letters en poppen.
We gaan uitleveren vanaf week 47/48 (in overleg).
BEZORGEN OF AFHALEN
Geef in het formulier duidelijk aan of je je bestelling komt ophalen of dat deze bezorgd dient te worden.
Voor bedrijven met grote bestellingen gaan we deze bezorgen.
De bezorgkosten worden apart berekend*.
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.
*Bij het versturen via Post.nl hanteren we pakketkosten, afhankelijk van gewicht en grootte pakket.
*Bij het afleveren door de stichting of derden worden er bezorgkosten berekend.
Afhalen is in Koog aan de Zaan, bij ons op kantoor.
Heb je hier vragen over mail ons op: sint@alsopdeweg.nl
Vooraf betalen
De factuur dient vooraf betaald te worden, dit is inclusief bezorg/transportkosten.